Na początku grudnia we Wrocławiu pojawił się w sprzedaży pierwszy, i jak dotąd, jedyny na tym rynku płatny tygodnik informacyjny. Kolportowany jest w sieci Ruchu i Kolportera – kioski, saloniki prasowe w galeriach handlowych, empiki itp. W pełni kolorowa gazeta, drukowana na papierze o podwyższonych parametrach, poza bogatą warstwą informacyjną zawiera tygodniowy dodatek telewizyjny z 35 kanałami. Gazeta, której jednym z haseł reklamowych jest: „Wrocławski tydzień w jednym miejscu” staje się alternatywą dla osób, które z różnych powodów nie śledzą codziennej prasy. Właśnie w tygodniku znajdują wszystkie najważniejsze informacje z ostatnich dni wzbogacone większymi formami – reportażem, analizami gospodarczymi, materiałami historycznymi. W gazecie pojawiły się także nowe rubryki : „Tygodnik na rowerze” skierowana do rosnącej rzeszy wrocławskich cyklistów, „Fantastyczny Wrocław” dla pasjonatów literatury science-fiction czy „Z tygodnikiem do galerii” z relacjami i zaproszeniami na wydarzenia proponowane przez wrocławskie galerie handlowe. W gazecie pojawiły się też coraz popularniejsze na polskim rynku kupony rabatowe. W sprzedaży w każdy czwartek.
Silną pozycję i stałych czytelników zdobył już wydawany i kolportowany na wrocławskiej Wielkiej Wyspie (m.in. Biskupin, Sępolno, Zacisze, Zalesie, Szczytniki) miesięcznik o tej samej nazwie. „Wielka Wyspa” stała się podstawowym źródłem wiedzy o historii i dniu dzisiejszym mieszkańców tego wyjątkowego „miasta w mieście”.
Fabryka modyfikuje także swoje tytuły bezpłatne. Jako pierwszy zmienił się tygodnik „Express Strzeliński”. Jego objętość wzrosła do 32 kolumn, podobnie jak „Tygodnik Wrocławski” drukowany jest w pełnym kolorze, na wysokiej jakości papierze i został wzbogacony o bardzo atrakcyjny, tygodniowy program 26 stacji telewizyjnych.
Podobne zmiany mające podnieść atrakcyjność gazet bezpłatnych zarówno dla czytelników, jak i reklamodawców przeprowadzone zostaną w najbliższym czasie także w pozostałych tytułach WFP, m.in. w Legnicy i Bolesławcu
W sieci, po unowocześnionym ostatnio portalu nieruchomości plus.pl pojawił się nowy serwis ogłoszeń drobnych – otopasaż.pl. Trwają prace nad zmianą szat graficznych i funkcjonalności pozostałych serwisów WFP (www.wfp.pl) skupionych pod marką otogrupaportale.pl.